LEUK EN LEERZAAM
Juryleden
Juryleden geven onze toernooien een gezicht! Ben jij sociaal, analytisch en heb je een hart voor debat? Misschien ben jij dan wel ons nieuwe jurylid! Onze debattoernooien zijn dé plek om jonge spreektalenten in actie te zien. Met jouw feedback als jurylid zorg je ervoor dat leerlingen met nog meer zelfvertrouwen en plezier debatteren.
3 redenen om jurylid te worden

ONTWIKKELING JONGEREN

ONTMOETING

LEERZAAM
Praktische info
Aanmelden
Jurylid worden? Meld je aan door het contactformulier in te vullen.
Training
Al onze juryleden volgen een (online) training ter voorbereiding op de toernooien en kunnen deelnemen aan onze oefenavonden. Hieronder meer informatie.
Toernooidata
Vrijdag 14 maart – NK Debatteren mbo – Breda
Vrijdag 11 april – NK Debatteren vmbo – Doorn
Zaterdag 17 mei – NK Debatteren onderbouw – Bilthoven

JURYLID
“Het leukste aan jureren vind ik het geven van de feedback. Vaak willen de leerlingen veel tips hebben zodat ze tijdens het volgende debat nog beter kunnen presteren!”

JURYLID
“Het is voor mij enorm inspirerend om te ervaren hoe goed de meeste leerlingen zijn in het debatteren. Het zijn dagen die voorbij vliegen.”

Wil je meer weten over het jureren?
Bel Bibi via 035 – 625 20 51 of neem contact op per mail.

Bibi Smaal
Jurycoördinator
Training juryleden
Om ervoor te zorgen dat de debattoernooien gestructureerd verlopen, en elk jurylid met dezelfde criteria naar een debat kijkt, volg je als jurylid een (online) training op een juryoefenavond. Door begeleiding van onze trainers en het bekijken van veel debatten, leren jij en de andere juryleden de nuance van het debat beter kennen. Zo zorgen we voor juryleden op topniveau!
Data juryoefenavonden
Informatief én gezellig; tijdens onze (online) oefenavonden komen juryleden bij elkaar, bespreken we relevante zaken rondom het toernooi en oefenen we met het beoordelen van debatten. Na deze training ga je voorbereid de toernooidag in!
Data (online) oefenavonden voorjaarstoernooien
- dinsdag 25 februari, 19:00-21:00u (online)
- dinsdag 25 maart, 18:00-21:00u (op kantoor in Amsterdam, avondeten wordt verzorgd)
- dinsdag 1 april, 19:00-21:00u (online)
- woensdag 16 april, 18:00-21:00u (op kantoor in Amsterdam, avondeten wordt verzorgd)